Τεχνική Υποστήριξη

Στη Dataway παρέχουμε τεχνική υποστήριξη για όλες τις Υπηρεσίες και τα Προϊόντα μας καθώς επίσης και για θέματα τα οποία αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων τους σε ότι αφορά το ERP ή το Eshop της εταιρίας.

Έχοντας έμπειρο προσωπικό μπορούμε και δίνουμε λύσεις σε θέματα που προκύπτουν από την καθημερινή λειτουργία της μηχανογράφησης, του ηλεκτρονικού καταστήματος ή της λιανικής πώλησης.

Το τμήμα υποστήριξης μας λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 – 17:00

Υπάρχει δυνατότητα επίσκεψης εξειδικευμένου προσωπικού (κατόπιν ραντεβού) στο χώρο σας με σκοπό την επίλυση σύνθετων θεμάτων, την εκπαίδευση χρηστών και την καταγραφή πιο σύνθετων αναγκών.

Τηλεφωνική Επικοινωνία

21 1780 7060

Απομακρυσμένη Σύνδεση

Για να συνδεθούμε μαζί σας κατεβάστε πρώτα το AnyDesk

Υπηρεσίες Support

Τεχνική υποστήριξη με online σύνδεση μέσω διαδικτύου στο τερματικό που αντιμετωπίζει πρόβλημα. Παρέχεται η δυνατότητα άμεσης τεχνικής υποστήριξης από ειδικευμένο σύμβουλο.

Η διαδικασία σύνδεσης είναι απλή και γρήγορη, ενώ για την πραγματοποίησή της απαιτείται το πρόγραμμα AnyDesk. Είναι μια υπηρεσία ασφαλής και άμεση, η οποία επιτρέπει να κάνουμε όλες τις ενέργειες χωρίς τη φυσική μας παρουσία στις εγκαταστάσεις σας.

Άμεση τεχνική υποστήριξη και καθοδήγηση, με τηλεφωνική επικοινωνία ώστε να ξεπεραστεί το τεχνικό πρόβλημα. Η υπηρεσία είναι άμεση και αποτελεσματική.

Ολοκληρωμένη υποστήριξη σε θέματα λογισμικού (software) ή ταμειακών μηχανών (hardware), για τους πελάτες μας σύμφωνα με το συμβόλαιο υποστήριξης που έχουν επιλέξει.

Με τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης προσφέρονται υπηρεσίες υποστήριξης με σκοπό την άμεση αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων αλλά και έλεγχοι καλής λειτουργίας όλων των συστημάτων που έχουν εγκατασταθεί από την εταιρία μας.